Rzuć palenie już za 0h 0min 0sek poddając się terapii STI

skorzystaj z terapii !

Test czy jesteś nałogowym palaczem i ile na to wydajesz pieniędzy

Sprawdź swoje szanse na rzucenie palenia i odpowiedz na 10 pytań:

START

  • 1*. Ile lat palisz?
  • 2*. Gdy jesteś zdenerwowany czy musisz zapalić ?
  • 3*. Ile wypalasz dziennie papierosów?
  • 4*. Dlaczego palisz?
  • 5*. Czy chcesz rzucić palenie lub kiedykolwiek próbowałeś?
  • 6*. Jak szybko po przebudzeniu zapalasz pierwszego papierosa?
  • 7*. Czy palisz papierosy nawet wtedy, gdy jest Pani/ Pan tak chora(y), że musi leżeć w łóżku
  • 8*. Czy masz trudności z powstrzymaniem się od palenia w miejscach, gdzie to jest zakazane?
  • 9*. Z którego papierosa jest tobie najtrudniej zrezygnować?
  • 10*. Czy dym nikotynowy od innych palaczy sprawia tobie przyjemność?

Proszę wypełnić wszystkie pola aby sprawdzić swoje szanse na rzucenie palenia.

(Pola oznaczone * są obowiązkowe)

Wynik:

Twoje szanse na rzucenie palenia:

Jeszcze masz nadzieję i szanse na zerwanie z nałogiem. Jesteś osobą już uzależnioną od palenia i to w bardzo dużym stopniu – „osobą chorą przewlekle”. Twoje uzależnienie wynika z fizycznego zapotrzebowania na nikotynę i potrzeb psychologicznych. Odczuwasz silny przymus palenia, domyślam się że praktycznie każdego dnia, a brak papierosów i choćby puszczenia jednego dymka odczuwasz jako dyskomfort fizyczny oraz psychiczny. Przygotowując się do rzucenia palenia trzeba być przygotowanym na ostre rzucenie palenia, a nie jedynie łagodzenie tych stanów stosując odpowiednią terapię antynikotynową. umów wizytę

Najskuteczniejszy rodzaj terapii dla Ciebie to:

Terapia antynikotynowa rozszerzona ++

Jeszcze masz szanse na rzucenie palenia. Jesteś osobą już uzależnioną od palenia. Twoje uzależnienie wynika z fizycznego zapotrzebowania na nikotynę i potrzeb psychologicznych. Odczuwasz silny przymus palenia, domyślam się że praktycznie każdego dnia, a brak papierosów i choćby puszczenia jednego dymka odczuwasz jako dyskomfort fizyczny oraz psychiczny. Przygotowując się do rzucenia palenia trzeba być przygotowanym na ostre rzucenie palenia, a nie jedynie łagodzenie tych stanów stosując odpowiednią terapię antynikotynową STI.

Najskuteczniejszy rodzaj terapii dla Ciebie to:

Terapia antynikotynowa rozszerzona +

W twoim przypadku szanse na rzucenie palenia są olbrzymie. Nie jesteś jeszcze silnie uzależniona/y od nikotyny, a palenie tytoniu wynika głównie z twoich potrzeb psychologicznych. Jeżeli czujesz przymus palenia to głównym jego powodem są jedynie nawyki związane z używaniem papierosów i brak samej czynności palenia. Twoje uzależnienie fizyczne od nikotyny jeszcze nie występuje, lub nie jest ono silne. Jednak każdy kolejny wypalany przez Ciebie papieros zbliża Cię do fizycznego uzależnienia i w konsekwencji rzucając palenie będziesz odczuwał dyskomfort fizyczny spowodowany brakiem nikotyny. Przygotowując się do rzucenia palenia warto rozważyć zastosowanie odpowiedniej terapii antynikotynowej.

Najskuteczniejszy rodzaj terapii dla Ciebie to:

Terapia antynikotynowa podstawowa

 

Twoje średnie wydatki na palenie:

Dzienny koszt to

Tygodniowy koszt to

Miesięczny koszt to

Roczny koszt to

 

Sam oceń ile tracisz !!!
i juz teraz zerwij z nałogiem i zaoszczęź nawet

umów wizytę

proszę czekać...